Rate this post

Regulamin Serwisu Toshiba – Serwis TOSHIBA Katowice: Naprawa Laptopów, Wymiana Matryc, Klawiatur, Usługi Serwisowe

1. Postanowienia Ogólne

1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z serwisu internetowego Serwis Toshiba Katowice, dostępnego pod adresem https://serwistoshiba.pl.

1.2. Właścicielem serwisu i usługodawcą jest [Nazwa Firmy], z siedzibą w Katowicach, NIP: [NIP Firmy], REGON: [REGON Firmy].

1.3. Korzystanie z usług oferowanych przez Serwis Toshiba Katowice jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu.

1.4. Serwis specjalizuje się w naprawie i serwisowaniu laptopów marki Toshiba, w tym wymianie matryc, klawiatur, naprawach usterek systemowych oraz sprzętowych modeli, takich jak Toshiba Satellite.

2. Zakres i Warunki Świadczenia Usług

2.1. Serwis oferuje usługi diagnozy, naprawy oraz wymiany części laptopów marki Toshiba, w tym modeli Satellite i innych.

2.2. Naprawy wykonywane są na podstawie zgłoszenia złożonego przez klienta osobiście, telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie serwisu.

2.3. Klient ma obowiązek dokładnego opisania usterki oraz wszelkich zauważonych problemów technicznych.

2.4. Usługi świadczone są wyłącznie po akceptacji warunków regulaminu i podpisaniu zlecenia naprawy przez klienta.

2.5. Serwis zastrzega sobie prawo odmowy realizacji usługi w przypadku niekompletnego zgłoszenia, braku dostępności części zamiennych lub gdy naprawa okazuje się ekonomicznie nieopłacalna.

3. Diagnoza i Kosztorys

3.1. Po dostarczeniu urządzenia do serwisu, dokonywana jest wstępna diagnoza problemu. Klient zostanie poinformowany o przewidywanym czasie oraz kosztach naprawy.

3.2. W przypadku rezygnacji z naprawy po wykonaniu diagnozy, serwis zastrzega sobie prawo pobrania opłaty za diagnostykę urządzenia.

3.3. Wycena naprawy obejmuje koszt części zamiennych oraz robociznę. Kosztorys jest przekazywany klientowi przed przystąpieniem do realizacji naprawy.

3.4. Po akceptacji kosztorysu przez klienta, serwis przystępuje do naprawy. W przypadku zmiany przewidywanych kosztów naprawy, klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.

4. Czas Realizacji Usługi

4.1. Termin realizacji usługi ustalany jest indywidualnie z klientem i uzależniony od rodzaju usterki oraz dostępności części zamiennych.

4.2. Serwis Toshiba Katowice dokłada wszelkich starań, aby usługi były realizowane w możliwie najkrótszym terminie, jednak nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z przyczyn niezależnych od serwisu.

5. Gwarancja i Odpowiedzialność

5.1. Na wykonane usługi oraz wymienione części udzielana jest gwarancja serwisowa, której warunki są szczegółowo określane na zleceniu naprawy.

5.2. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z nieprawidłowego użytkowania sprzętu przez klienta, działania sił zewnętrznych lub napraw dokonywanych przez inne podmioty.

5.3. W przypadku stwierdzenia wadliwej naprawy lub uszkodzenia części, klient ma prawo do reklamacji w ramach gwarancji. Procedura reklamacyjna wymaga zgłoszenia usterki w serwisie.

5.4. Serwis Toshiba Katowice nie ponosi odpowiedzialności za dane znajdujące się na dyskach twardych oraz innych nośnikach pamięci urządzeń oddawanych do naprawy. Klient jest zobowiązany do wykonania kopii zapasowej swoich danych przed przekazaniem urządzenia do serwisu.

6. Odbiór i Przechowywanie Urządzeń

6.1. Po zakończeniu naprawy klient zostanie poinformowany o możliwości odbioru urządzenia.

6.2. Klient jest zobowiązany do odebrania urządzenia w terminie 14 dni od daty powiadomienia. Po upływie tego okresu naliczana będzie opłata za przechowywanie urządzenia.

6.3. W przypadku braku odbioru urządzenia przez klienta w terminie 3 miesięcy od zakończenia naprawy, serwis zastrzega sobie prawo do jego likwidacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

7. Płatności

7.1. Płatność za usługi serwisowe dokonywana jest przy odbiorze urządzenia, chyba że ustalono inaczej.

7.2. Serwis akceptuje płatności gotówkowe, kartą płatniczą oraz przelewem na konto bankowe. W przypadku płatności przelewem, urządzenie zostanie wydane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie serwisu.

7.3. W przypadku nieuregulowania należności za wykonaną usługę, serwis zastrzega sobie prawo do zatrzymania urządzenia do momentu uiszczenia pełnej kwoty należności.

8. Dane Osobowe i Polityka Prywatności

8.1. Dane osobowe klientów przetwarzane są zgodnie z przepisami RODO oraz Polityką Prywatności dostępną na stronie serwisu.

8.2. Administratorem danych osobowych jest właściciel serwisu. Dane zbierane są wyłącznie w celu realizacji usług oraz kontaktu z klientem.

8.3. Klient ma prawo do wglądu, poprawiania oraz usunięcia swoich danych osobowych z bazy serwisu.

9. Reklamacje

9.1. Wszelkie reklamacje dotyczące świadczonych usług należy zgłaszać osobiście, telefonicznie lub mailowo na adres serwisu.

9.2. Serwis zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia, a w przypadku uzasadnionej reklamacji podjąć odpowiednie kroki naprawcze.

9.3. W przypadku odrzucenia reklamacji, klient ma prawo do otrzymania pisemnego uzasadnienia decyzji serwisu.

10. Postanowienia Końcowe

10.1. Serwis Toshiba Katowice zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym momencie. O wszelkich zmianach klienci będą informowani poprzez publikację nowej wersji regulaminu na stronie internetowej.

10.2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.

10.3. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej serwisu.